Ste že slišali za besedo influencerji? Če niste, si lahko več o tem preberete na https://filippesek.com/influencerji/. Sicer pa beseda influencerji zagotovo ne boste našli v knjigah in učbenikih iz naše zgodovine. Influencerji so na nek način produkt moderne tehnologije in popularnih spletnih platform kot so Facebook, Instagram, Youtube in vse bolj popularni TikTok, ki je svet obnorel prav med karanteno in v svet izstrelil kar nekaj novih spletnih zvezd, ki jih danes imenujemo influencerji.

Influencerji so posamezniki, ki si svoj kruh na nek način služijo na spletnih platformah. Se vam zdi to nemogoče in nedosegljivo? Potem, se zagotovo motite. Influencerji svojo pot začnejo na eni izmed spletnih platform, največkrat je to ravno spletna platforma Instagram, ki omogoča, da se predstavimo svetu, dobimo sledilce in všečke. Slednja dva sta zelo pomembna, v kolikor želimo od tega živeti. Kajti, imeti moramo zadostno število sledilcev, ki sledijo našim zgodbam, nato pa le-ti delijo všečke, kar nam omogoča vse večjo prepoznavnost, s tem pa tudi delo. Influencerji so ponavadi ambasadorji določenih blagovnih znamk. Le-te želijo, da jih influencerji promovirajo, ker tako dosežejo veliko število kupcev, ravno zato, je pomembno, da imajo influencerji veliko sledilcev, sicer za javnost niso zanimivi. Sledilci influencerji zanimajo predvsem zaradi lepih slik, osebnega stila, potovanj, nasvetov in njihovega vsakdana, ki se jim zdi zanimiv, predvsem pa drugačen od njihovega. Tam, na njihovih profilih, iščejo različne ideje in velikokrat želijo posnemati, življenje drugih saj se jim zdi le-to zelo zabavno in sproščeno – drugačno. Influencerji pa tako s pomočjo promoviranja izdelkov nekaj zaslužijo, saj promocije ne opravljajo zastonj, morda zgolj na začetku, ko v zameno za promocije dobijo izdelke. Influencerjev pa vsekakor ni malo, že samo na slovenskem instagram območju, jih najdemo kar nekaj. Večina gre za ženske, ki promovirajo kozmetične izdelke, oblačila, ter pripomočke za telovadbo in lepo  ter oblikovano telo.